welkom bij SaMi speelgoed
(0 item) - € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde vragen

Klantenservice

 Heeft u een vraag? Bekijk dan eerst onze veelgestelde vragen hieronder. Staat uw vraag (of uw antwoord) hier niet bij? Neem dan even contact op met de klantenservice via e-mail.

 

1 Account

1.1  Welke gegevens moet ik invullen om een account aan te maken?

Voornaam, achternaam, adresgegevens, geldig e-mailadres en de keuze om wel of geen nieuwsbrief van SaMi speelgoed te ontvangen.

 

1.2  Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Bovenaan iedere pagina kun je eerst inloggen via 'MIJN ACCOUNT'. Nadat je bent ingelogd met je oude wachtwoord klik je op 'wijzigen' bij Persoonsgegevens en geef je tweemaal je nieuwe wachtwoord op.

 

1.3  Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Bovenaan iedere pagina bij 'MIJN ACCOUNT' kun je inloggen door je e-mailadres en wachtwoord in te vullen. Daaronder staat een link 'Wachtwoord vergeten?'. Klik hierop, vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.

 

1.4  Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Door in te loggen op je account (bovenaan iedere pagina bij 'MIJN ACCOUNT'). Klik vervolgens op 'Gegevens wijzigen'.

 

1.5  Welke gegevens bewaart SaMi speelgoed?

Naast de gegevens om je bestelling af te kunnen ronden zoals NAW gegevens, bewaren we op je account de inschrijving nieuwsbrief en je verlanglijstje. We bewaren géén betaalgegevens.

 

1.6  Hoe kan ik het e-mailadres van mijn account wijzigen?

Bovenaan iedere pagina kun je eerst inloggen via 'MIJN ACCOUNT'. Nadat je bent ingelogd klik je op 'wijzigen' bij Persoonsgegevens en geef je tweemaal je nieuwe e-mailadres op.

 

Bestellen

2.1  Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Nee hoor, je kunt ook zonder account bij SaMi speelgoed bestellen.

 

2.2  Welke gegevens moet ik invullen om te kunnen bestellen?

Aanhef, voornaam, achternaam, adresgegevens, land, telefoonnummer en geldig e-mailadres en de keuze om wel of geen nieuwsbrief van SaMi speelgoed te ontvangen.

 

2.3  Hoe ziet het bestelproces eruit?

Je doorloopt de volgende stappen:

 

  • Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen
  • Klik op de button 'Doorgaan naar kassa' als je de artikelen in je winkelwagen wilt bestellen.
  • Je krijgt een overzicht met je gekozen artikelen, hier kan je eventueel nog het aantal artikelen wijzigen.
  • Maak je keuze tussen inloggen of bestellen zonder account.
  • Vul al je gegevens in en/of controleer deze.
  • In het overzicht kan je controleren of je bestelling, adresgegevens en verzendwijze kloppen.
  • Kies een betaalmethode en rond de bestelling af.
  • Je bestelling is afgerond. Je ontvangt een bevestiging via e-mail.

 

Klaar! Het hele bestelproces is binnen enkele minuten af te ronden.

 

2.4  Ik wil iets bestellen maar er is tijdelijk geen voorraad. Kan SaMi speelgoed mij laten weten als er weer voorraad is?

Ga naar het gewenste artikel waar tijdelijk geen voorraad van is. Klik op “meld u aan om gewaarschuwd te worden wanneer dit product weer op voorraad is”. Log in met je account of maak een account aan. Zodra het artikel weer leverbaar is, krijg je van ons eenmalig een e-mail om je op de hoogte te stellen. Je kunt het artikel dan direct bestellen. Handig toch?!

 

2.5  Kan ik een verlanglijstje maken en is hier een account voor nodig?

Jazeker, bij ieder artikel staat onder de bestelknop een link 'Op verlanglijst'. Hiermee voeg je een artikel aan je verlanglijst toe. Als je nog geen account hebt, dan wordt gevraagd om deze aan te maken. Heb je wel een account, dan kun je eenvoudig inloggen. Vanuit je verlanglijst kun je artikelen heel makkelijk bestellen.

 

2.6  Als ik niet tevreden ben, mag ik het dan terugsturen?

Ja, SaMi speelgoed hanteert een zichttermijn van 30 dagen. Dat betekent dat je het product mag bekijken, beoordelen en/of passen, maar niet intensief gebruiken. Binnen die dagen kun je als het artikel niet bevalt retour sturen naar SaMi speelgoed.

 

2.7  Hoe gebruik ik een couponcode?

Aha, je hebt een cadeaubon (nog niet mogelijk) of kortingscode. In de winkelmand staat middenin een link waar u uw code in kunt voeren.

 

2.8  Kan ik een gewenste bezorgdatum opgeven?

Is momenteel nog niet mogelijk. Willen wij in de toekomst wel gaan aanbieden.

 

2.9  Hoe kom ik aan een couponcode?

Een waardecoupon is een cadeaubon of kortingscoupon (code). Je kunt de cadeaubon kopen in de webshop (nog niet mogelijk) en kortingscoupon kun je bijvoorbeeld met tijdelijke acties verkrijgen die vermeld staan op onze Facebook pagina of in onze nieuwsbrief.

 

2.10 Hoe werkt reserveren?

(nog) niet mogelijk.

 

3 Betalen

3.1  Welke betaalmethoden biedt SaMi speelgoed aan?

iDEAL, oververschrijving via bank (Vooraf betalen).

 

3.2 Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen bij jou thuis bezorgd.

 

3.3 Is de betaalomgeving beveiligd?

Ja, het gehele bestelproces en de betaalomgeving zijn beveiligd. Je kunt dit o.a. herkennen aan het slot-icoontje en 'https' in de url balk van je browser. SaMi speelgoed bewaart geen betaalgegevens.

 

3.4 Krijg ik mijn geld terug als ik niet tevreden ben?

Ja, na ontvangst van je retour of na annulering ontvang je binnen 14 dagen je geld terug. Als alle artikelen uit een bestelling retour komen, ontvang je uiteraard ook de eventueel betaalde verzendkosten terug.

  

3.5 Hoe herken in een betaling aan SaMi speelgoed op mijn bankafschrift?

SaMi speelgoed werkt samen met Sisow Payment Innovations. Dit is een Nederlandse betaalprovider die voor ons alle transactie op veilige wijze verwerkt. Afhankelijk van je gekozen betaalmethode staat er op je afschrift zoiets als Stichting Sisow ….SaMi speelgoed.

 

3.6 Ik heb een onjuist bedrag overgemaakt of foutief betalingskenmerk gebruikt, wat nu?

Geen nood, dit kunnen we vrij snel verhelpen. Neem hiervoor even contact met ons op via de klantenservice.

 

3.7 Kan ik aan de postbode betalen?

Nee, vanwege de relatief hoge kosten en veiligheid van u en de bezorger gebruiken wij geen rembours.

 

Bezorgen

4.1 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen bij jou thuis bezorgd.

 

4.2 Wat zijn de verzendkosten?

Dat is € 4,99. Bij bestellingen vanaf € 50,- is de bezorging zelfs gratis!

 

4.3 Met welke vervoerder bezorgt SAMi speelgoed?

Met PostNL of DHL Parcel. Het is niet mogelijk om zelf een voorkeur op te geven. De gekozen vervoerder is afhankelijk van het adres en de grootte van het pakket.

 

4.4 Kan ik een gewenste bezorgdatum opgeven?

Is momenteel nog niet mogelijk. Willen wij in de toekomst wel gaan aanbieden.

 

4.5 Bezorgt SaMi speelgoed ook op zaterdag?

Ja, onze partners PostNL en DHL Parcel bezorgen op zaterdag.

 

4.6 Ontvang ik een track & trace code van mijn pakket?

Jazeker, op de verzenddag ontvang je de e-mail met track & trace code. Zorg er daarom voor dat je bij je gegevens een geldig e-mailadres invult, zodat je de e-mail goed kunt ontvangen.

 

4.7 Wat is een track & trace code?

Dit wordt ook wel S-code genoemd. Met deze code kun je de huidige status van je pakket online volgen, zodat je weet waar het pakketje zich ongeveer bevind.

 

4.8 Moet ik de hele dag thuisblijven?

Via de track & trace e-mail informeren we je zo goed als mogelijk een indicatie van de verwachte bezorgtijden. We benadrukken dat het hier om een verwachte indicatie gaat.

 

4.9 Kan ik op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker, je kunt ieder woonadres in Nederland opgeven als alternatief bezorgadres. Een postbus is echter niet mogelijk. Vermeld duidelijk de bedrijfsnaam indien het afleveradres een bedrijf betreft.

 

4.10 Pakt SaMi speelgoed de bestelling discreet en zorgvuldig in?

Jazeker, wij verpakken in een stevige neutrale kartonnen doos of plastic zak (voor textiel). Hierop staan geen zichtbare merklogo's. De inhoud wordt gefixeerd met vulpapier. Breekbare artikelen krijgen extra aandacht.

 

4.11 Pakt SaMi speelgoed de cadeautjes ook in?

Op dit moment nog niet, dat zijn we in de toekomst wel van plan.

 

4.12 Kan ik mijn bestelling afhalen?

Op dit moment nog niet, dat zijn we in de toekomst wel van plan.

 

4.13 Verstuurt SaMi speelgoed alles ineens of is deellevering mogelijk?

We versturen je gehele bestelling in één keer. Mocht een artikel ondanks eerdere informatie op de site toch niet voorradig zijn, dan laten we dit zo snel mogelijk aan je weten zodat je tijdig een alternatief kunt kiezen of het geld terug krijgt.

 

5 Couponcodes

5.1 Wat zijn couponcodes?

Couponcodes worden ook wel kortingscodes, actiecodes, vouchers of waardecoupons genoemd. Door de code te gebruiken in de winkelmand ontvang je korting op je bestelling. Dit kan variëren van gratis verzending tot korting in Euro's of procenten.

 

5.2 Hoe kom ik aan een couponcode?

Couponcode kun je bijvoorbeeld met tijdelijke acties verkrijgen die vermeld staan op onze Facebook pagina of in onze nieuwsbrief.

 

6 Contact

6.1 Hoe snel krijg ik reactie op een e-mail?

We streven ernaar om je e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Maar uiterlijk de volgende werkdag.

 

6.2 Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Als je niet tevreden bent over onze service kun je altijd terecht bij onze klantenservice per e-mail. Klachten die rechtstreeks op Facebook worden gezet, worden daar niet inbehandeling genomen en meteen verwijderd. We streven ernaar om altijd een oplossing te vinden.

 

7 Retouren

7.1 Binnen welke termijn kan ik iets retour sturen?

SaMi speelgoed hanteert een zichttermijn van 30 dagen. Dat betekent dat je het product mag bekijken, beoordelen en/of passen, maar niet intensief gebruiken. Binnen die dagen kun je het artikel retour sturen naar SaMi speelgoed. Bekijk hiervoor de pagina 'Retouren'.

 

7.2 Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Zodra we je retour hebben ontvangen zullen we deze direct verwerken. Als de retour voldoet aan de voorwaarden, dan kun je het bedrag binnen 14 werkdagen, vanaf afgifte retour, op je rekening verwachten.

 

7.3 Hoe kan ik een bestelling retour sturen?

Bij het retour zenden van artikelen geldt de volgende procedure:

 

1. Neem contact op met de  klantenservice om een retourformulier aan te vragen.

2. Vul het retourformulier in zijn geheel in.

3. Stop de betreffende artikelen samen met het retourformulier en de pakbon in één verpakking.

4. Ga naar het postkantoor en verzend het pakketje naar ons adres:

 

SaMi speelgoed

T.a.v. afdeling Retouren

Voortseweg 21

5521 JB Eersel

 

5 Je ontvangt een verzendbewijs met een track&trace code. Bewaar dit zorgvuldig, zodat we het pakket, indien nodig, kunnen traceren. Zonder het verzendbewijs kunnen we zoekgeraakte pakketten niet traceren en vergoeden.

 

Let op! Niet aangemelde retour zendingen worden niet in behandeling genomen.

 

8 Speelgoed Informatie

8.1 Wat betekent CE-markering?

CE staat voor Conformité Européenne, wat betekent 'in overeenstemming met de Europese regelgeving'. De CE-markering is een wettelijk verplichte aanduiding op producten voor o.a. elektrische apparaten en ook speelgoed. Artikelen met een CE-markering zijn verplicht om te voldoen aan de gestelde Europese richtlijnen (o.a. veiligheid). SaMi speelgoed streeft ernaar om alleen kwalitatief goed speelgoed aan te bieden en houdt bij haar inkoop rekening met deze CE-markering.

 

8.2 Waarom staat soms bij een artikel "Waarschuwing, niet geschikt voor kinderen beneden 3 jaar.'?

Als er bij een artikel vermeld staat: 'WAARSCHUWING, niet geschikt voor kinderen beneden 3 jaar.', dan bevat dit artikel mogelijk kleine onderdelen of andere voor jonge kinderen gevaarlijke eigenschappen. Dit speelgoed is dan ook niet geschikt voor kinderen onder de leeftijd van 3 jaar.

 

8.3 Bij ieder artikel staat een leeftijd, is dat een verplichte leeftijd of adviesleeftijd?

SaMi speelgoed probeert informatie zo relevant mogelijk te houden. Bij ieder product vermelden we een adviesleeftijd die past bij het artikel en het bijbehorende merk en doelgroep.