welkom bij SaMi speelgoed
(0 item) - € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt een bestelling plaatsen via www.samispeelgoed.nl.

Het bestelproces in stappen:

  1. Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen
  2. Klik op de button 'Doorgaan naar kassa' als je de artikelen in je winkelwagen wilt bestellen.
  3. Je krijgt een overzicht met je gekozen artikelen, hier kan je eventueel nog het aantal artikelen wijzigen.
  4. Maak je keuze tussen inloggen of bestellen zonder account.
  5. Vul al je gegevens in en/of controleer deze.
  6. In het overzicht kan je controleren of je bestelling, adresgegevens en verzendwijze kloppen.
  7. Kies een betaalmethode en rond de bestelling af.
  8. Je bestelling is afgerond. Je ontvangt een bevestiging via e-mail.

Als je geen artikelen in je winkelwagen kunt plaatsen, heeft dit vrijwel altijd te maken met het feit dat je internet browser geen 'cookies' accepteert. Cookies zijn voor ons noodzakelijk om te onthouden wat er in je winkelwagentje geplaatst is.

 

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen

Het versturen van de order-bevestigings e-mail gaat automatisch. Heb je na het plaatsen van de bestelling (èn het zien van het online bevestigings-scherm) geen e-mail ontvangen? Je bestelling is dan wel bij ons aangekomen.

Mogelijke redenenen van het verdwijnen van de bevestigingsmail:

  • Het is mogelijk dat je per ongeluk een typefout in jouw mailadres hebt gemaakt.
  • Af en toe komt het voor dat onze bevestigingsmail door spam filters worden tegengehouden. Dan vind je de e-mail in de ongewenste mail.
  • Ook kan het zijn dat Lobbes.nl tussen de geblokkeerde afzenders staat. Dit gebeurt helaas vooral bij e-mailadressen van Microsoft, zoals hotmail-, live- en outlook-adressen.

Wil je toch graag alsnog een bevestiging van je bestelling, neem dan contact met ons op via klantenservice@samispeelgoed.nl.

 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Als je een bestelling plaatst via www.samispeelgoed.nl, kun je bij het invullen van je gegevens je e-mailadres aangeven. Als je deze invult, krijg je automatisch een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven e-mailadres. Vergeet dus ook niet jouw e-mailadres goed in te vullen! Mochten er zich bij het verwerken van jouw order onverhoopt nog bijzonderheden voordoen, dan krijg je per mail of telefoon bericht. 
Heb je wel je e-mail adres ingevuld, maar toch geen orderbevestiging ontvangen? Kijk dan bij ik heb geen bevestigingsmail gekregen voor een mogelijke oplossing.

 

Kan ik bestellen zonder account?

Je kunt ook bij SaMi speelgoed bestellen zonder account. Je kunt er ook voor kiezen om een SaMi speelgoed account aan te maken. De voordelen van een account lees je bij mijn account.

 

Moet ik voor een minimum bedrag aan artikelen bestellen?

Nee, er is geen minimum aantal artikelen of bedrag nodig om te bestellen. Alle artikelen mogen per stuk worden besteld.

 

Een artikel wat ik wil bestellen is niet meer op voorraad. Wat moet ik doen?

Ieder jaar doen wij ons uiterste best zo goed mogelijk in te kopen. Bepaalde artikelen blijken soms echter harder te lopen dan vooraf ingecalculeerd. Natuurlijk proberen wij deze artikelen opnieuw in te kopen, waarbij wij afhankelijk zijn van vele verschillende leveranciers en fabrieken. Zo kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet meer tijdig bij ons binnen komen.
Wij proberen zo goed mogelijk aan te geven of en wanneer een artikel weer bij ons op voorraad is. Ga naar het gewenste artikel waar tijdelijk geen voorraad van is. Klik op meld u aan om gewaarschuwd te worden wanneer dit product weer op voorraad is. Log in met je account of maak een account aan. Zodra het artikel weer leverbaar is, krijg je van ons eenmalig een e-mail om je op de hoogte te stellen. Je kunt het artikel dan direct bestellen. Handig toch?!